 |
 |
 |
 |
Bestyrelse, arbejdsgrupper, sekretariat, foreningsår
Bestyrelsen vælges på den årlige generalforsamling og har til opgave at forestå foreningens overordnede ledelse. Bestyrelsen vælger en koordinator, som varetager og uddelegerer de løbende opgaver og refererer til bestyrelsen. Foreningens sekretariat, der pt. deler adresse med foreningens koordinator, har til huse på Skovvej 24 i Arden, som ligger i Nordjylland nord for Hobro.
Koordinatoren og bestyrelsen mødes efter behov nogle gange om året mellem generalforsamlingerne. Alle medlemmer af foreningen er velkomne til disse møder, som annonceres på www.gtu.dk/kalender.htm og hvis det er praktisk muligt, også i foreningens tidsskrift, Projekt & Kultur.
Bestyrelsen har gennem årene oprettet forskellige arbejdsgrupper til varetagelse af nogle af foreningens engagementer. Pr. 2020 findes kun Arbejdsgruppen vedr. medlemskabet af Emmaus International. Gruppen er åben for alle medlemmer. Gruppen fornemmer sig frem med hensyn til, hvornår en sag skal fremlægges for bestyrelsen og/eller generalforsamlingen.
Mellem møderne korresponderer bestyrelse og bestyrelsessuppleanter, arbejdsgrupperne, koordinatoren og andre, der måtte være involveret i foreningens arbejde, overvejende pr. mail.
Foreningens årsberetning og regnskab stilles til rådighed for offentligheden. Beretninger og regnskaber, der ikke kan klikkes ind til herunder, kan fåes tilsendt med posten ved henvendelse.
Foreningens gældende vedtægter
Bestyrelsesmedlemmer og -suppleanter, revisorer
Arbejdsgruppen vedr. medlemskabet af Emmaus International
Revideret regnskab 2022
Generalforsamling 2023
Formandens beretning 2022-2023
Revideret regnskab 2021
Generalforsamling 2022
Formandens beretning 2021-2022
Revideret regnskab 2020
Generalforsamling 2021
Formandens beretning 2020-21
Generalforsamling 2020
Formandens beretning 2019-20
Revideret regnskab 2019
Generalforsamling 2019
Revideret regnskab 2018
Formandens beretning 2018-19
Generalforsamling 2018
Revideret regnskab 2017
Formandens beretning 2017-18
Generalforsamling 2017
Revideret regnskab 2016
Formandens beretning 2016-17
Revideret regnskab 2015
Generalforsamling 2016
Formandens beretning 2015-16
Generalforsamling 2015
Revideret regnskab 2014
Formandens beretning 2014
Generalforsamling 2014
Revideret regnskab 2013
Bestyrelsens beretning 2013
Ordinær generalforsamling 2013
Revideret regnskab 2012
Formandens beretning 2012
Ekstraordinær generalforsamling 2013
Revideret regnskab 2011
Revisionsprotokollat 2011
Generalforsamling 2012
Formandens beretning 2011
Generalforsamling 2011
Revideret regnskab 2010
Formandens beretning 2010
Generalforsamling 2010
Revideret regnskab 2009
Formandens beretning 2009
Generalforsamling 2009
Revideret regnskab 2008
Formandens beretning 2008
Opfølgning på værdidebat 2008
Generalforsamling 2008
Oplæg til værdidebat 2008
Formandens beretning 2007
|
 |
 |
 |
 |
|